Myszky Merhaba, benim ilk doğan oğlum da bu da gelişim anlamında öndeydiler. Oğlum 5 kiloya yakın doğdu, şuan gebe olduğum da iri bir bebek. Oğlum o kiloyla normal doğamadı, zorunlu sezaryenle sonuçlandı. Bu da planlı sezaryen olacak. Bebeğin kilosu sahip olduğu genetiğiyle alakalı. Ben 175 eşim 187 cm. Benim ailemde yüksek ağırlıklı doğum öyküsü olan teyzelerim var. Dediğim gibi genetik tüm mevzu. Bu arada bende de şeker yok, her ikisinde de yükleme yapıldı.