İlk gebeliğimde iki tane sandalet patlatmıştım şişliğinden. Ayaklarım iki numara büyümüştü 😄. Çok tuzlu yiyordum ve suyu çok içmiyordum. Bu hamileliğimde tuzu baştan kestim. Su içmem yine iyi sayılmaz ama arttıracağım inşallah. Tuzlu suya sokun ayaklarınızı ve eşiniz ovarsa sonrasında iniyor