Evet maalesef ki söylemek gerekiyor çok firsatcilar geçen ay aynısını bizde yaşamıştık ilk bı özele gittik orası 180 dedi sonra başka bı hastaneye girip bı danisalim dedik normalde 120 lira ama sizi analık hakkından faydalandiralim dediler şok oldum dedim bende az önce başka bı hastane böyle bişey demedi açıkça söyledi vezne de ki hanfendi işlerine gelmemiştir doğuma kadar faylanabiliyoruz canım rahat ol ama eczane de geçmiyor ne yazık. Ki 🙃