M1044 Aylaaaa eşiniz asker di demi ya belki eşim tanıyordur bi sakıncası yoksa sorabilirim kendisine belki tanır
M1044 Aylaaaa yani sadece soyisim verseniz yeterli olur yada komondo mu jöh taburundan mı benim eşim jöh taburundan 🙈
Ayyucebanu M1044 benim de eşimin gece çalıştığı zamanlar olunca annemlere gidiyorum evet insan eşini özlüyor ama tek kalmanın da bi faydası yok senin rahatlığın bu süreçte daha önemli
zeynepdemirtaserol M1044 anneye evladı hiç yük olur mu. Yalnız olmanızdan çok çok daha iyidir annenizin yanında olmanız. Keşke imkanım olsa da ben de annemin yanında kalsam. Pamuklara sarar beni🥰
M1044 zeynepdemirtaserol doğru diyorsunuz annemde öyle de ben böyle kendi evimde daha farklı tabi ki herşey her zaman anne evi de olsa ☺️
M1044 Aylaaaa benim eşim timde değil fazla Bilgi vermek de istemiyorum burdan yanlış anlamayın anlarsınız zaten halimden 😇
RuzgarsMommy Canım biz ayni şehirde yasiyoruz ailemle eşim şehir dışına gidince gidip annemlerde kaliyorum senin bide daha uzun sürüyor eşin yokken tek başına kalma bence annenlerde kal
Ummuhanjeso M1044 kendimi gördüm resmen bende öyleyim ama son bir ay kala gidicem eşimle annemlerle kalacağım tabi ki görevde falan olduğu zaman çok sorun oluyor benim için ama eşim olmadan o bir ayın bile nasıl geçeceğini düşünüyorum şimdiden.
M1044 Ummuhanjeso çok zor gerçekten eşi asker polis olan bütün ama bütün annelerimize anne olacaklara Rabbim kolaylık versin herkes anlamaz maalesef bizim halimizden 😞