Bende kestirmeye düşünüyorum saçlarım kısa ama normalde çok uzayan saçlarım başka kuaföre kestirince uzamaz oldu kendi kuaförüm gidip uçlarından aldırmayı düşünüyorum hızlı uzasın diye
Boya konusunda kimyasal var diye önermiyolar deriye temasdan dolayı ama kestirme ömrü kısalır bence tam Bi hurafe