ebruliyim Tugceduru dusuk tehlikem vardi onda kullanmistim doktorum alttan aldigimda daha etkili oldugunu soylemisti
Ruviiseem Tugceduru ben 19 haftalığım nts de sancım 80 e çıktı doktorum bana da progestanı vajinal almamı söyledi 😕
Tugceduru Bedriye54 kullanımını cok net anlatmadı daha once hıc fıtıl vb seylerde kullanmadım cok iç kısma kadar gıtmesi gerekıyomu
Asl90 İşaret parmak veya orta parmakla tam ilerlet cnım o zaman ilaç az akıyo dışarı ne kadar itersen o kadar iyi
Momof2child Ben kuandgmn icinde Kendi sey vardi Ilaci icine koyuyordm Vaginanin icine dogru sokub Birakiyordm uzun bir cubuk gibiydi Cok rahatdi.
Ruviiseem Tugceduru ellerinizi güzel yıkayın hatta eldiven kullansanız daha iyi olur ve mutlaka günlük ped kullanın ilaç patlıyor belli bi süre sonra 🤭
Ruviiseem Meliketrkmn sancıyla gittim yatış yapıldı gece 12 gibi gittik öğlene kadar nts de sancı takibi yapıldı
bir_pasa_annesi Tugceduru ben varım cnm bastan beri kullanıyorum tehlike yok ama bundan önce 3 düşüğüm olduğu için doktor önlem amaclı verdi
Mervasya Bende kullandım canım ben güdne 2 tane atıyordum akıntı geliyor günlük ped kıllan dedikleri gibi molped pure soft var o çok güzel herhangi bir sorun yaratmaz hem😊