Merhaba, yalancı doğum sancıları yaşıyorsunuz bu çok normal ve olağan bir durum. Önemli olan sancının sıklığı ve süresi. 15-20 dk dan daha az sıklıkla oluyorsa o zaman doğum sancısı denilebilir. Gün içinde ben de çok kasılıyorum ancak dediğim gibi saatli aralıklarla ve kısa süreli olarak.