Nl-oguz3561 Kizlar 39 olduk hala bizde bisi yok az biraz sancim cikiyo o kadar hissediyom da napim kizlar ne onerrsiniz bebegimin kilosu 38+4 de 3170 gramdi kolar dogum icin tavsiyelerinizi bekliyom 😊😊😊
Efealininannesi Nl-oguz3561 bende 39+2 yim ilk bebeğim heyecanlıyım şuracıkta bekliyeyim tavsiyeleri merakla bekliyoruz güzel annelerden🤗
71_71 Bende 39+4 üm bende de ader ağrısı gibi ağrılar oluyo sadece çok şiddetlenmiyo kendi sancim olsun istiyorm hurma yürüyüş bunları yapiyorm sadece
Zhrnz Nl-oguz3561 azda olsa nisandir bolca egzersizyap comelme ilikdan az sicaksuda.otur karnina masajyap ahududuve adacayi tuket bolca hurma ye bunlar acilmani.ve dogumu tetikleyen seyler hatta mumkunse.esinle.korunmasiz iliski drson denemde tavsiye etmisti
Zhrnz Nl-oguz3561 yok dogumu baslatmak icin son donemde ebe dr kendisi oneriyor gebelik boyunca yasak ama son donem dogum icin iyi🤗
Zhrnz Nl-oguz3561 ben adacayi aldim ahududu bulamadim ama.gecen bi.arkadas.dogum icin kullandigini.ve sonrasinda kasilmalarin arttigini.solemisti ahududu alin isterseniz
Nzkml Ahududu, papatya çayı öneriliyor. Merdiven inip çıkıp, yürüyüş yapmak, hurma yemek... Tüm bu önermeleri duydum. 36. haftadayım. Geç olmadan başlayayım. İşe yarar tavsiyeleriniz varsa burda bekliyorum. ☺️
Zhrnz Nl-oguz3561 vardir mutlaka ben.yurtdisindayim bulmak zor Turk marketine.tekrar bakicam.varsa baslicam.kullanmaya umarim ise yarar🤗