aycucan çok gülünecek bidurum değil ayrıca burda kimse kimseyi tanımıyo herkes okuyor postları cvb vermek isteyen veriyor klavye delikanliligindan bahsettiğim bu herkesin diline eline ne kolay geliyorsa onu yaziyo ayrıca hamilede olsam alıngan gereğinden fazla alıngan bı insan değilim ozrunuz için teşekkür ederim ama size tavsiyem böyle postlar gördüğünüz zaman biraz daha karşı tarafı düşünerek yazın çıtkırıldım bı hakaret değil haklısınız ben hakaret diye tepki vermedim zaten sadece hamile bı kadına çok hassas olduğu bu dönemde bu şekilde yazmak normalde kendime neler neler deniliyor davranıldığı bana bı bilseniz bu korktuğum şey bebeğim için yani kendim için değil belki dediğiniz gibi gereksiz hassasiyet gösteriyorum dur buda benim sorunum olsun bırakında