39+5 günlük hamileyim. bacak ve ayaklarım ağrıyor yürümekte zorlanıyorum . Aynı zaman da vajinama bıçak batıyor sanki .. belim hafif hafif ağrıyor kasıklarım özellikle çok ağrıyor bebek sürekli toplanıyor birden sertleşiyor karnım aşağıya düşecek gibi oluyor zorluyor kasıklarımı doğum belirtisini acaba 😕