ebruliyim ArelMurat03 en erken 13 en gec 16 sinda alirim dedi doktor cok heyecanliyim cok cabuk gecti benim icin hamileligim cok guzel gecti bitmesini istemiyorum bi yandan bi yandanda ogluma bi an once kavusmak istiyorum 😁
Seymasezer ArelMurat03 ne güzl ya ben devlete gidiyorum o tercihi bana sunmuyor maalesef. Sonuna kadar sorun yoksa normal diyor doktorum
pyymamm ArelMurat03 son 17 37+4üz bizimki kanala inmemiş bekliyoruz artık 🙂 gelmeye pek niyeti yok doldurur dedi dr
Masal78 ArelMurat03 son 8 günümüz kaldı sezeryan olucam bende 38+0 da alıcak doktorum bakalım heyecan dorukta ..😍😍😍