Dsr Kızlar aranızda yalova ozel aktif hastanesinde aybala fatma hanım bu doktora giden varmı yorumlarınızı bekliyorum
Gaazell Dsr Ben gidiyorum cnm. Şunu söylim hayatımda o kadar hastane yoluna düştüm ama bu kadın kadar mükemmel ötesi bir insan görmedim.
26a Dsr Ben gidiyordum ama doğum için hastane değiştirdim. Doktorla ilgili hiç bir problemim yoktu çok iyi bir doktordur kendisi. Sadece eskisi gibi sakin olmuyor orası artık, çok hastası oluyor, sanırım Yalova'da ismi duyulmaya başlandı 😁
Recbey Dsr evet çok memnunum ilgili bir doktor herşeyi ayrıntılı anlatıyor tavsiye ederim sizde memnun kalacaksınız eminim😊
Dsr Inş bakalım normalde kızımı uzmanlarda dogum yaptım aktif yakın olduğu icin aybala hanım içinde sizinde dediniz gibi çok ilgili bi dioktormuss bakalım pazartesiyi sabırsızlıkla bekliyoru🥰🥰🥰
Recbey Dsr 2.'ye hamilesiniz sağlıkla kucağınıza alın inşallah Ben 39 haftalık oldum en başından beri aybala.hanima gidiyorum 😊
Recbey Dsr normal 2500 zorunlu sezeryan 2300 isteğe bağlı olanı bilmiyorum muayene ücreti 85 tl ödüyorum ama sizin özel sigortanız vs varsa onu bilemem
Sevendays Ben aybala hanima onceden hamile kalmadan hastaneye ilk geldiginde normal kontrole gitmistim cok iyi bir doktor gercekten seker ve tatli insan halinden anlayan biri