Tubau Sevgili arkadaşlar henüz erken ama isimde karar kılmak istedik. İnşaallah oğlum olacak. İki isim arasında kaldık ama başka önerilere de açığım. Yüzlerce post var böyle biliyorum ama fikir almak istedim 💙😋🥳
Hlya-krcbn Tubau doruk efe de olabilir benim ilk bebeğim kız oğlum olsaydı doruk efe koyacaktım yağız alp te güzel tabii fikir sorunca söylemek istedim 😊
Kubra67 Tubau yigit efe guzel bir isim benim yigenimin adida yigit ali simdi ablam yine hamile oda erkek ibrahim asaf olcak oda
Tubau Hlya-krcbn Çok teşekkür ederim 😘 Kubra67 Aslında eşin Yiği Ali istiyodu ben Ali kısmına katılmadım♥️🙈 Teşekkür ederim
Kubra67 Tubau ben alisdim aliye 3 yigenimin adi ali 🤣🤣 bu dogucak olan ibrahim asaf benimkide aralarinda tek kız olcak gökçe koyduk
Nazliiiii Tubau evet farklı eşim çok begendi o yuzden ikimizinde istediği olsın dedik ikisi de cok uyumlu oldu Amin 💙❤
Kardelenyigit Ay yiğit eşimin adıdır ve bayılıyorum o ismi çok severim efede eğer oğlumuz olsaydı koyacağımız isimdi ☺️☺️