Benim bebeğim de 33 haftalık şimdilik çok şükür iyi boyu da kilosu da haftasına göre uyumlu 🙏 biz yaklaşık bir ay önce kasaptan bolca ilikli kemik aldık ve kemik suyu kaynattık, özellikle çorbalara bolca kemik suyu koyuyorum, kokusu falan yok tadı da değişmiyor çorbanın. Sizlere de tavsiye ederim, fazla süt içmenin çok doğru olmadığını okumuştum, ev yoğurdunu da tüketin mutlaka ve ben de her gün yumurta ve muz yemeye dikkat ediyorum. Umarım faydalı olabilirim. İnşallah bebeklerimiz sağlıkla gelirler 🙏 🤗