Kızlar bugün test yaptım ve pozitif çok şükür hamileyim 🙏 Allah tez zamanda isteyen düşünen kim varsa herkese nasip etsin inşallah daha kan vermedim acile gidip kan vericem en kısa zamanda sonuçlar ne zaman çıkıyor onu merak ediyorum ? Bide benim araştırma hastanesinde kaydım var oraya gitmeyi düşünüyorum kalp atışları için gebeliğin kaçıncı haftasında çağırıyorlar ? eşim için soruyorum iş yerinden iZin alması zor oluyor da ona göre plan yapmak lazım