Denizce90 Arkadaşlar merhaba 🤗 adetim biteli 2 hafta oldu ve bebiş hazırlıklarını da hemen adetimin sonraki verimli günlerinde yaptık 🤗 , kan testinde beta hcg değerim negatif çıktı bugün . Kesin hamile değilim diyebilir miyim?
Tuqceee33 Denizce90 bence adetini bekle daha 1 hafta var çıkmayabilir umarım güzel hayırlı bir sonuç alırsın💕