Merhabalar 14+2 haftalık hamileyim. Aşılama ile hamile kaldım. Benimle ayni zamanda ve yine aşılamayla hamile kalan bir arkadaşımın bugun amniyon sıvısı azalması sebebiyle bebeğinin kalbinin durduğunu öğrendim. Ve bu kontrolde ortaya çıkmış.benim kontrolume 15 gün var ve benim içimi bir sıkıntı kapladı. Varmı cevresinde boyle bisey yasayan arkadaslar neden olur. Yarın doktoru arayıp gitsemmi diyorum bi yandan. Bi yandan da doktor her bisey duydugunda bana gelme dermi diye korkuyorum. Napicagimi bilemedim.