Hayirli huzurlu akşamlar hanimlar karnimda sertlesme oluyor hafif agrilar ve ozel bolgemde agri oluyor 27+5 haftaligim benim gibi olan vrmi? Doktorum karninda sertlesme olunca soltarafina destek yastik koy uzan demisti 1 saatten fazla sertlik olursa durma hastaneye gel demisti aceba benimki suan normalmi benim gibi olan varmi korkuyorum erken dogum olucak diye?