Aysenurr23 29 haftalık hamıleyım bebısın kılosu ve suyumun fazla oldugunu bundan dolayı bır hafta seker olcumu yapmamı istedi doktorum. Un ve sekerden uzak dursamda 140 cıkıyor 🤔Olcum yapan varmı neler yaptınız dıyet olarak 😑
UraSsmom Aysenurr23 Ben şekerim çıkınca diyetisyene gittim hamilelikte diyet çok zoruma gidiyo ama düzene girdi
UraSsmom Aysenurr23 30 haftalığız cnm valla düzene girdi sınırı geçmiyo ama çok zorlanıyorum bitsede gitsek 😅