Zehramomm Haftadayız karnım aşırı sertleşti gerildi patlıcak gibiyim bugün bebeğim 2 3 kez anca hareket etti hastaneye gidicem ama size de sormak istedim karnın sertleşmesi kasılmamıdır bu durumu yaşayan var mı?
Efesevim Zehramomm 2 3 kez hareket az 10 kere hareketi normal sayıyolar bide doktorum karnın çok sertleşirse dinlenince geçmezse hemen gel demişti bi doktorunu arasan iyi olur
rapuz Zehramomm canim benim de bu sorunum vardi 34de nst ye girdim 100 e vuran sancilarim cikti.o sertlesmeler kasilmaymis. doktor igne falan verdi. suan daha iyiyim nst de normale dondu degerler. doktoruna görün. kendini yorma uzan sertlesme oldugunda
Zehramomm Efesevim evet çok az ve aşırı gerildi karnım dinleniyorum şuan doktora gidicem biraz daha hareketlenmezse
Zehramomm rapuz doktora geldim bakalım normalde çok hareketliyken 1 2 kez hareket etmesi normal değil bence
Darkblue Panik yapma kuzum kendini kasarsan etkilenir ister istemez gidebiliyosan aklına çok takılcaksa acile gitsen olmaz mı en azından boş yere hem onu hem kendini üzmemiş olursun
Zehramomm rapuz bi sorun çıkmadı canım yorulduysan anlayamamışsındır hareketlerini dedi nst ye bağladı baya hareketlendi sancım da çıkmadı