Aylarca üniversite hastanesinde muayene oldum 40 haftam doldu nişanım geldi . Hala ilgisizce beklettiler beni . Nişanım gelince bebeğimin enfeksiyon kapma riskini göz ardı ettiler . _**Doktor hala git 1 hafta sonra gel diyebiliyor ****
Ve bebeğim 4 kilo başı büyük , gelişimi önde . Alttan baskı uyguladılar , sürekli elle muayene bende canım acıdgnı söyledimmm . Sen hiç normal Doğuma hazır değilsin diyor doktor refleksle bağırmış olabilirim ve canım acıdı
özel hastaneye gittim sağ olsın bir doktor kabul etti beni ilk kez 40.haftamda . Sezaryen istyrm dedim cuma günü doğumum var .