Arkadaşlar gebeliğimin 36.haftasindayim,maalesef son 2-3 gün içinde hemoroid sorunum oluştu,oturup kalkmak zulüm oldu.doktorum gyvenol progtolog fitil-krem önerdi, kullanıyorum ama bana mısın demedi, kantaron--zeytin yağı kullandım, sıcak su tuttum ama hala küçülme yok acısı devam ediyor, bildiğiniz yol yöntem var ise paylaşın Allah rızası için