Ozgephlvn Kızlar geçenki yaptırdığım testten daha fazla çıktı enfeksiyon doktor antibiyotik verdi kullanıyorum sizce nasıl geçer ?
Deletedmom137 Ozgephlvn sonuçların kaç çıktı canım benim yassı epitel 7 çıkmış enfeksıyon varmı anlamadım
Fatoserin Ozgephlvn canım iki hafta önce sağlık ocağına bende gittim enfeksiyon vardı antibiyotik kullandım bugun baktı benim de yükselmiş yarın normal hastahane de randevum var bakalım ne olacak
Esra1987 Ozgephlvn bende de sağlık ocağında çıktı hastaneye yönlendirdi idrar kültürü yaptırdık orda da çıktı 8 günlük antibiyotikli ilaç kullanıyorum şimdi Largopen500 mg