Islim123 ferhpnar benim gelsi bir hafta hergun düzenli tansiyon takibi yapmamı söyledi doktorum önemli olan tansiyon yüksek çıkmadığı sürece tehlikeli değil ama yüksek çıkarsa gebelik zehirlenmesine kadar gidiyor ihmal etmeyin