MinikTavsanim Happpm aynısı bendede var 16 haftalıgım doktora gittim enfeksiyon cıktı ilac kullandım halâ devam ediyor
Snygrl Happpm 38+2 yim bende de baskı sızlama batma gibi şeyler oluyor ama benimkisi doğum yakın olduğundan
Snygrl Happpm bilmiyorum kuzum ben hiç yaşamadım öyle bişey ama büyük ihtimal enfeksiyon falan olabilir en iyisi doktoruna danışman