Henüz bebeğimi hissetmedim bende 🙁çoğu kişi seyrime şeklinde hissediyormuş henüz çatlaklarım yok karnım bu hafta cok belirginleşti eczacı görümcem bebe yağı önermişti iki haftadır bacaklarıma göbeğime bene yağı sürüyorum çatlağı engelliyo demişti..johnsons baby mor kapak kullanıyorum kızlar