Hanımlar hayırlı akşamlar 23 haftalık hamileyim 1 hafta önce kan verdim sağlık ocağına 22.haftamda yani sonucları dün aldım betahcg sonucum 27000 cıktı hesaplama yaptım internetten 6 haftalık hamilesiniz diyo anlamış değilim yanlış mı yaptım acaba bu konu hakkında bilgisi olan varmı ?