Arkadaşlar merhaba 13+3 haftalik olduk bugun aksam üzeri lekem oldu sonra kanamaya döndü hasteneye gectim yatis yapildi cok yogun kanamam var pihti atiyorum kontrol altindayim bebegin kalp atışı var fakat kanama durmuyor böyle olup kanamasi duran var mi kac günde toparlandiniz cok kötüyüm ağlamaktan helak oldum bebeğime birsey olacak diye.
Lütfen dua edin cok ihtiyacimiz var.