_HB_ Kızlar 34 haftalığım ,nisan başı gibi kızımı beklemeye başlıcam. Ay ama kime desem , ay koç burcu bide kızz , yandın , Allah yrdımcn olsun, cok inatcı olur yaramaz olur. Herkes aynışeyi diyor. Yok mu hiç uslu akıllı uysal koç burcu kızı tanıyan 😕😕
KubrAbdullahh _HB_ yaa aynı bendee aynı dertteym onu düşünüyorum buraya yazmayı düşündüm terslerler die bunumu düşünypun yazarlar diede yazamadm banada aynısını diolar çok özgür oluyolar yandın diolar diorum 21 ine kadar beklesede boga olsa dio eşim ama hiç bi şansımız yok 33+2 yiz 20 sine kadar olucak oda koç burcu valla 😒
hryoz _HB_ benimde ne kadar koc tanıdıgım varsa ayaklarının üstünde saglam basan kızlar tuttugunu koparan mıy mıy olmayanlar elaleme bakarsak oooo her burca göre bi kulp var hicte takmayın bende takmıyorum zaten benimkide koç olcak hatta olakş erken gelirde balık olur diye üzülüyorum 😂😂😂
s100516 _HB_ evet koç burcu olucaz bizde 34+6. arkadaşım, kuzenim, kuzenimin kızı falan ne kadar koç varsa canımdan bezdirdi beni oğlumda koç olucak yandık diyorum 😂😂
Hamideersin _HB_ ayni şeyleri banada söylüyorlar bende 34+2 olcam 12den sonra ama ben inanmıyorum nasıl yetişirse öyle büyür bence
_HB_ KubrAbdullahh bende 33+2 yim . Zaten ilk doğum erken oldu ,bu imkanı yok 22,23nisanları göremez. Merak ediyorum illaki bi koç kızı olan bi anne vardır, bizi aydınlatsın. Benım gorumcemın kızı var koç . Baya inatcı yaramaz hiperaktif hiç bişey yemez içmez yerinde durmaz. Ama annesi oyleymiş kucuccken. Ben ve eşim uysalız ağarız, belki bize çeker diyorum
_HB_ Cherry5 anlatsana biraz kendini 😊 benım etrafımda 1 koç kızı var , oda görümcemin kızı. Baya hareketli yerinde durmaz inatçı
Humeyra1 Ben mart doğumluyum ama koç burcuyum.. kızım da 33+3 bugün. Bende aman koç olsa diyorum :) bogalar daha dışadönük ve aykırı tipler oluyorlar genelde :) koç olsun bana benzesin 😋
Haticeakks Eşim koç burcu bir insana nasip olabilecek harikulade bir insan koç burcu çok farklı bence burçlara inanırım ben
Fasulyetanesi _HB_ erkeklere zaten sonsuz özgürlük verildiği için kızın özgürlüğüne düşkün olması batıyordur göze.
Cherry5 _HB_ Vallahi ben inatçı değilim bence 😬 duyguları fazla uçlarda yaşıyorum sadece mutluyken aşırı mutlu ve enerjik üzgünken çok içine kapanık bipolar gibi biraz 😅 enerjiğimdir, sevdim mi tam sövdüm mü de tam söverim 😬
_HB_ hryoz balık daha fena 😅 sulugöz. Bakalım hayırlısı belki yükseleni başka bişey olur onu daha cok taşır 😆
leyladurru s100516 ben koç burcuyum kiz kardeşim de koç ikimiz bekarken bi anlaşırdık bi anlaşamazdık kızım da nisanın 4 6 si gibi doğacak o da koç oluyo oğlumun küçüklüğü akıllıydı bebekken anca uyurdu inşallah ona çeker tek temennim 🤣🙏
_HB_ Hamideersin inşallah oyle olur. Bende anne ve babayla alakalı olur diye dusunuyorum. Benım ilk oğlum cok usluydu mesela. Anne babasıda oyleymiş kuccukken. İnş kızımda yormaz bizi sakin bişey olur 🤩
ilkbahar _HB_ benim kız kardeşim koç burcu çok başına buyruk ve bi çok şeyde sinir bozucu derecede rahat... Mesela ben yeni bi kıyafet alıyodum giymeye kıyamıyodum bi bakıyorum üzerinde 😵 gördüğümde sinirleniyodum çıkar hemen diyodum ama ablacım saçlarımı ona göre yapmıştım deyip çok rahat tepkiler verebiliyordu 😆 bi de genelde onu çok seven insanlardan hoşlanmıyor... Birinin ona bağlı olmasını hiç istemiyor... 😵
SedaveSusam _HB_ bende koç burcu kızıyım ve kızımda koç burcu olacak ve Allah bana sabır versin diyorum😂