_asli1616_ bende orada yapıcam inşallah ☺️
Bu akşam rahatsızlandım aciline gittim Demir hayattaki muayene hakkımdan gitmiş öyle dedi kayıttaki kız.Aklında olsun canım acil veya herhangi bi poliklinikte muayene olursanız düşürüyorlar o 8 muayene hakkından Yarın müşteri hizmetlerini arayıp sorucam cuma da Volkan beyde randevum var