Haticeakks cnm öncelikle sakin ol stres yaparak bebeğinide strese sokma ben 33+4 gibi kontrole gitmiştim nts de sancılarım 100lerdeydi 34te mecburi sezeryan oldum. 9 gün yeni doğan yoğun bakımda kaldı şuan 3,5 yaşında. Küvozde kaldığı sürece günde 2 defa 5er dakika görebiliyordum. Süt sağıp götürüyorsun sütün yetersiz kalırsa mama aldırıyorlar. Ama sen bunladı düşünme olumlu düşün iyi olsun