wasdxz007 Ozlemzeynep benim 5 haftalıkken sıfır cikmisti. İki gün sonra tekrar yaptık 6 haftalık çıktı 😅nasıl oldu bende anlamadım
Ozlemzeynep Mom46 benim baya düşük 8.2 adete iki gün kala idrer yapmıştım hayalet çizgi vardı çok az pembe gibiydi öyle görünce kan testi verdim dün öyle çıktı çok endişeliyim 😕
ffckizannesi Kacla ogrendin ki dusuk olmasinin bir önemi yok onemli olan artisi 5 den yukari olan degerler hamilesin demek ama nasil hamilelik bu yuzden artis onemli
ffckizannesi Ozlemzeynep korkma allahin izniyle yukselir . İyi anlamissin ben 590 la ogrendm hic beklemiyordum. Ama bnm 3 gun gecikmisti.. sıkıntı etme degerinin yukselmesi onemli sadece erken ogrenmissin
4114eb Ozlemzeynep geç döllenme olabilir yani 4 gün kala ya çünkü 2 gün sonra testi yenileyin inşallah sağlıklı katlanma olur kuzum
Nerisasel Ozlemzeynep gec dollenme olabilir bende adetime 3 gun kala baktirdim 8.9 du 2 gun sanra 26 olmustu simdi 3 haftalikkrn erken ogrenmis olduk 5 haftada 3000 lerdeydi hizli artar saglikliysa ins oyledir
Ezgislck Ozlemzeynep ben adetim 2 gün geçe kan verdim değer 30 lardaydı. Testte de çoook silik bi çizgi vardı gözle zar zor görülen . Geç döllenme olmuş. Artış önemli olan 5 in üzerindeki değer zaten hamilesin demek.
Ozlemzeynep Cemre93 yaaaa maşallah subhanallah böyle seyler duyunca çok rahatlıyorum inşallah yarın yüksek değerle içime su serpilir 🙏🏻