Esrakurukuz Vildan3006 merhaba bizde 13+6 haftalık tek yumurta ikizlerim var cinsiyetlerini ögrendim 12.haftada erkek dediler bugün gittim kızlarım olacakmış 🤲🤲🤲🤲
YagmrK Vildan3006 geceleri uykusuzluk ve iç daralmasıyla uyanmaya başladım bende normal mi bimiyorum karnım bebekten ziyade şişilik var gibi gaz mı şişkinlik mi bilmiyorum 🤷♀️
Sibelcik 30.haftadan merhabalar ☺️Karın ağırsı dışında herşey yolunda oğullarımı bekliyorum .Rabbim zamanında doğurmayı hepimize nasip etsin 🙏