Merriyyy Kızlar mart sonu nisan başı gibi dogum yapıcam hayırlısıyla hastane çantasına nasıl terlik koymalıyım ev terligimi yoksa normal dışarda giyilen terliklerden mi
Tugce35 Ben evde giyilcek terlik koydum altlarıı sert hastabe ortamında rahat giyilir önü kapalı benimkide seninkiyle aynı ayda olucak doğumum
Serap92 Benimde aynı zamanlar 🥰 bende birtane alt tarafı sert olan ev tipi terlik koydum hastanede giyerim diye birde fotograf cekımı icin lohusa terliği yumusak olandan koydum.
sukranaslier Serap92 bende pentiden altı kalın Terlik aldım fotoğraf çekimi için diğerine plastik mademcocodan aldığımı koycam pamuklu terlik giyemiyorum ayaklarımın altı çok yanıyor o yüzden plastik alıyorum