Bende de oldu 31. hafta civarindayken ilk idrar yolu enfeksiyonu olabilir tahll yapalim dedi doktor ama idraracikarken degil normak zamanlarda oluyor dedim Bebek baski yapyordur 3-4 suren bir agri problem teskl etmez siddeti giderek artmiyosa dedi. Ben gittigimde bebegin pozisyon degistirmis oldugunu gordum ayaklar asagi olunca olabilirdedi...