Gurbet572 sancilari evde cekmeni söylemişlerse demek istedikleri en ufak sancıda hastaneye gelme demek istemişlerdir. Sancin evde başlarsa hemen gitme doktora. Sancılar sıklaşırsa ve gittikce artarsa hemen doktora gidersin. Bide hastane ortami insanı korkutuyor bu yüzden sancın gelmeye bilir. Benim öyle olmuştu çünkü. Mecbur suni sanci vermişlerdi