NurEto Tgbanne benimde dün negatifti adet günümde dündü mevsimsel gecikme olabilir diyorum kendi kendime
Sxbmd Erkanpasam adetime 2 gün var hâla,belirtim ara-ara gelip giden adet ağrısı,yorgunluk başka hiçbişey
mervealis63 Srfe92 bbthc kac cikmisti cnm bnde bugun gittim kan verdim 217,2 sonuc cikti ultrasynda kese gorunmedi dktr bi hfta snra bidha gel dedi kac hftalik oldgnu soylemedide
Erkanpasam Sxbmd canim benim gecikmemin 9 gunu adet belirtisi yok ama testlerde negativ gec dollenmemi diye dusunuyorum
5889BAK Kızlar benimde adetime 6 gün var bugün ovulasyon testi deneyim bi dedim ama t çizgi silik çıktı gebelik testi bi denesem mi acaba rabbim isteyen herkese sağlıklı hayırlı evlatlar versin
Erkanpasam 5889BAK benimde oyle cikti canim bisey degil o kontrol cizgisinden bile kirmizi cikmasi gerekiyo
Erkanpasam Sxbmd insallah oyledir adet yaklasana kadar hic dusunmuyorum bile yaklasim gecikince oyle bir strese giriyorum anlatamam