Hanımlar ben şuan 10+1im ve nezle oldu sürekli hapşurma ve öksürük var tam hapşurdgumda ve öksürdğümde alt karın ağrısı oluşuyor hani sanki incimiş zedelenmiş gibi ağrıyor normal mi ya yarın kısmetse doktora soracagm da sizler yaşadnz mı böyle bişey cevap verrseniz mutlu olurum..