Selam hamişler. Biz bugün 23+5 olduk ve ayrıntılı ultrasona girdik. Ben farklı olur sanıyordum. 10 dakika sürdü . Pek sonuç alamadım. Alamadim derken çok şükür oğlum iyi, sağlıklı. Fakat 10 dakika sürdü. Elleri kollari ayaklari parmakları organlari kalp ve odacıklari hersey izlendi. Kafatasi vs. Suyumun ve rahiminde iyi olduğunu söyledi. Fakat gramini ve boyunu sorduğumda biz onu burada göremeyiz kendi doktorunuza sorun dedi.. üstelik fotoğrafı bile vermedi😣 böyle mi oluyor yani. Ben normalde ozele gidiyordum kontrollerde ve bunları tek tek benim doktorumda söylüyor. Bilmiyorum devlet hastaneleri hep mi boyle😑 ben memnun kalmadim ama şükür ki anomali bi sorun yok
Önemli olanda bu sanırım. Bazı postlarda soruyorsunuz bende yazmak istedim. KONYADA DURUM BU.