Öncelikle Merhabalar. Şu an 22 haftamizdayiz oglumla. Benim sanırım psikolojik olarak, sürekli bebeğim iyi mi, aniden düşük yapar mıyım, kalbi durursa ya hissetmezsem, ya ona bi zarar gelirse ben hissetmezsem korkusu var.Okadar ki interneten bebeğin kalbini dinleme cihazı sipariş ettim. Cok şükür doktorumuz herşey normal ilerlediğini söylüyor bu arada genç anneyim. Ama iyi olduğunu bilmeme rağmen sürekli bi düşünme bi korku, endişe içindeyim. Sizde de sürekli bu düşünceler var mı ve yenmek için neler yaptınız veya yapıyorsunuz? Yardımcı olursanır sevinirim. Teşekkürler.