Bayanlar bugun saglik ocagina gittim kalp atışı 170çıktı hastaneye sevk etti hastanede benim nabzimin hizli attığını solediler ama kalp atisi normal çıktı bebekte de bir sıkıntı yok dedi şükür ama ben bazen nefes alamiorm sanki derin derin nefes alıyorum ve ellerik tutmuyor gibi oluor bu durum normal dedi dr bu sekilde yasayan tavsiyesi olan varmi