Serife3304 31 haftalık hamileyim bugün sabahtan beri arada bir rahim ağzına doğru sancı giriyor bide bel ağrım var sanki adet olacakmışım gibi☹️ Erken doğum sancısı olabilir mi yoksa normal mi nst ye girmek gerekir mi acaba sizlerde de oluyor mu?
Rabianurr Serife3304 bende 33+3 haftalık hamileğim aşırı kasık ağrısı çekiyorum 2 gündür haftaya nst ye giricem inşallah normal sancılardır sende doktoruna gözük bence canım
Serife3304 Rabianurr cuma günü doktora gidicem zaten de bugün sabah da biraz sert bi sancıyla uyandım 1 dk kadar sürdü geçti sabahtan beri de rahim ağzında sancı var bel ağrım biraz fazla acaba acil gitmem gerekir mi diye endişelendim
Rabianurr Serife3304 erken doğum riskinin olduğu aylar olduğu için gitsen daha iyi olur bence hem kendi içinde rahat etmiş olur ama fazla ayakta kalma yorma kendini