Nevinnn Hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🌸Benimde belimde fıtık var doktorum sezeryan olacak büyük ihtimalle dedi 30+4 haftayız kızım2000 gr bugün gittim🤭bir tosuncuk kızda bende var galiba😄sizinde bu haftalarda böylemiydi kilosu bana fazla gibi doktorm böyle giderse 5 kg aşağı doğmaz dedi🤦♀️