Merhaba. Tüp bebek işlemi biliyorsunuz ki çok maliyetli bir tedavi. Benim tedavimden arta kalan oksapar 4000 9 adet corasprin 1 kutu prednol 13 estrofem 1 kutu elimde mevcut. Tarihlerine 2 yıl var ama benim Artık ihtiyacım yok gerçekten ihtiyacı olan birine hepsini göndermek isterim.