Zuleyha85 bizde 33+1 iz 🥰Bel ve sırt ağrısı beni bitirdi hele dün çok ağrım oldu agirlastikca ağrılar artıyor biran önce sağ salim gelseler de biraz hafiflesek 😊Voltaren jel kullanıyorum ağrılarım için Bi de parol içiyorum işte faydası olduğu kadar 😏Aslında şöyle güzel Bi masaja gitsem dünyalar benim olur bu aralar en cok ihtiyacım olan şey herhalde🙈 😂