Ben çatlağa müsait biriyim. Hamile olduğumu öğrendiğim an bebek yağı kullanmaya başladım. Sonra mustela aldım. Bi süre kullandım. Sonra bio oil aldım. Alerji yaptı. Sonra hindistan cevizi yağı ve lierac aldım. Şu an ikisini kullanıyorum. Lierac Günde en az 2kere sürüyorum. Akşamüstü de hisdistan cevizini kullanıyorum. 31. Haftadayım. Henüz bir çatlagım olmadı ki. Normalde kolay çatlarım. Göbeğimde 3 adet minik çatlak vardı öncesinde. Çok yatkınım. O yüzden gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.