Kızlar iyi akşamlar daha yeni bir gönderi okudum. Kadın özel hastane de doğum yapmış epiduralli normal doğum fakat altına da biri keşke devlet hastanesinde de epiduralli yapsalar yazmış 36 haftalık oldum böyle bir şeyi ilk defa duydum doğruluk payı var mı ya