Yavrum_herseyim 32 haftalikken doktor kontrolune gittim fakat o zaman kordon dolanmis 1 tur dedi ve suan 35 haftalik oldum hala hastaneye gidemedim.esim uzun yola gittigi için sizce bi problem olur mu hareketleri de iyi bebeğin yinede endişeleniyorum
Serife3304 Yavrum_herseyim 32.haftadan sonra iki haftada bir kontrole gidilmeli diye biliyorum doktorunuz çağırmadı mı? Bide hareketleri normalde bişey yoktur bence ama siz yine de sık sık kontrole gidin