ben kendimi bildim bileli pkos luyum. adetlerim cok duzensizdi bekarken. bana da arkadaslarim sen cok zor hamile kalirsin demisti. 2 bucuk 3 ayda bir adet gordugum donemlerim oldu. simdi 2 bucuk yillik evliyim 2 yil korundum. 6 haftslik da hamileyim. tedavisiz oldu cik sukur. ustune kiloluyum da. bana hep kilo verirsen hamile kalirsin demislerdi. cok fazla dusunemmek kafaya takmamak gerekiyo. allah kimsenin kucagini bos birakmasin insallah herseyin nasip oldigu bi zaman var sabirla beklemek lazim