Pregnant0 bende 30 haftalık hamıleyım 15gunde bır kontrollerımız var ve her kontrolde kız oldugunu tekrarlıyorduk son olarak gıttıgımde erkek bu dedı aklımı aldı doktor cunku bızde tum hazırlıgımızı yapmıstık herseyımız pembe. Meger doktorcum saka yapıyormus ama o an yasadıgım gerılımı anlatamam bı anda kafamdna bı ton sey gectı napıcaz smdı hersy pembe fln😅